Klacht Caiway: Voortdurenden storing analoge radio

Diny Lanser

Sinds december 2012 zijn er voortdurend storingen op de kabel van de analoge radio-ontvangst. en dan met name op Radio 4.
Ik heb al veel meldingen gedaan via de email. ook is er in januari 2013 een monteur geweest die constateerde dat de aansluitingen in mijn huis correct zijn.
Mijn buren hebben dezelfde storing en zelfs mijn moeder die 1 kilometer verder woont.
Caiway gaf toen toe dat het een centrale storing betrof. een aantal maanden is de ontvangst storingsvrij geweest.
Helaas is sinds 14 dagen de ontvangst van o.a. Radio 4 weer abominabel. de hele dag geknetter, geklik door de muziek heen en soms alleen maar herrie.
De reactie van Caiway is zeer onbevredigend: 20 juli wordt toegegeven dat het een centrale storing is en dat de oplossing ervan een hoge prioriteit heeft. vandaag wordt gemeld dat de storing geruime tijd is afgemeld is en dat ik een afspraak met een monteur moet maken.
Mijn reactie is steeds weer dat het niet aan mijn huis ligt. En zo gaat het maar door.

Oplossing van de storing en wel voorgoed! Ook vind ik het wel tijd worden voor een vergoeding, ik betaal immers maandelijks abonnementsgeld.

Caiway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Caiway?