Klacht Caiway: zéér slechte dienstverlening als gevolg van storing via COAX,

Klachtnummer
# 302795
Gebruiker
F. Keijzer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

regelmatig uitval Internet, TV en telefoon.
Op 19, 20 én 21 april heb ik een uitval van alle diensten gemeld via de klantenservice. Op alle dagen duurde dit ongeveer 2 uur. Niet alleen bij ons maar de hele buurt (buitengebied via COAX). 5 mei wederom uitval evenals vandaag 6 mei. Ik ben klant sinds 1 april ongeveer en heb al méér uitval gehad dan tijdens 15 jaar XS4ALL (die jammer genoeg geen snelheid meer kon leveren via DSL)

De oplossing

géén storingen maar gewoon werkend internet en tv

1 reactie

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Goedemiddag meneer Keijzer,

    Zojuist heb ik getracht u telefonisch te bereiken om de storing met u te bespreken. Wij betreuren het om te horen dat de eerste kennismaking met Caiway zo vervelend is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

    De reden dat wij telefonisch contact proberen om te nemen is om u te informeren over het verloop van de storing. Het klopt inderdaad dat er problemen zijn geweest bij u in het gebied. Dit heeft te maken gehad met een defecte aardlek schakelaar in de wijkkast waardoor er problemen ontstonden met het leveren van de diensten. Dit probleem is nu verholpen en u zou dit nu niet meer moeten ervaren. Dat is dan tevens ook de reden dat die stabiliteit in het netwerk ontbrak. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak wat u hierin heeft ervaren. Mocht u deze problemen onverhoopt toch nog ervaren, dan vernemen wij dit ook graag. Echter, uw netwerk ziet er nu goed uit en er zijn geen problemen meer zichtbaar.

    Wij willen u voor het ongemak dat u heeft ervaren een maand compensatie aanbieden. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat. Wij kunnen nogmaals telefonisch contact met u opnemen als u dit wenst. Wij vernemen dan graag op welk tijdstip wij u het beste kunnen bereiken.

    Met vriendelijke groet,

    Mylène
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen