Klacht Caiway: zeer lange doorlooptijd nieuwe aanvraag, nummer behoud nog niet geregeld

A.M.L.J. Theeuwes

Mijn klacht betreft de problemen tijdens het gehele traject dat wij bij de aanvraag van de diensten ervaren, het betreft een .
Vanaf februari dit jaar loopt de aanvraag en nog steeds is niet alles geregeld! Nu ( 20 juli) blijkt dat onze aanvraag voor nummerbehoud niet bekend is en opnieuw zal worden aangevraagd met vraag of dit na zoveel maanden nog lukt. 5 maanden duurt dit al.

Het nummerbehoud op korte termijn geregeld!
Eigenlijk willen we van het contract maar aangezien Caiway een monopolie positie heeft in onze gemeente voor glasvezel is dit geen optie.

Caiway
    Beste heer/mevrouw Theeuwes,

Aangezien u deze klacht ook al op Klacht.nl heeft geplaatst is het voor ons niet efficient om dezelfde klacht via 2 verschillende platformen te behandelen. Omdat er al vanuit onze kant een reactie is geweest op uw klacht via Klacht.nl stellen we voor om deze klacht te sluiten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

David
    Caiway Webcare Team
    A.M.L.J. Theeuwes
    Vandaag 3 augustus nog geen nummerbehoud geregeld en geen bericht hierover van Caiway ontvangen. Zelf gebeld met Caiway en ik krijg te horen dat het niet meer kan omdat Ziggo het nummer al vrij gegeven heeft.
    Kwalijke zaak dat door te traag handelen van Caiway er geen nummer behoud meer mogelijk is.
    En kwalijk dat ik hier weer zelf achteraan moet bellen.

Caiway
    Geachte mevrouw Theeuwes,

Dank u voor het gesprek wat wij zojuist hebben gevoerd.

We hebben in ons gesprek de situatie uitvoerig doorgenomen maar helaas is het niet gelukt om de nummerbehoud in orde te krijgen. Het is erg vervelend dat vanaf het begin een aantal maanden geleden de zaken niet lopen zoals gewenst is.

Ondanks dat het niet geheel tevreden bent gaat u akkoord met onze voorstel. Ik zal dit ook per email bevestigen.

Nogmaals excuses voor al het ongemak en ik wens u een fijne dag toe.

Rias
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?