Klacht Caiway: Zeer slechte internet en tv verbinding en absoluut slechte klantenservice.

Klachtnummer
# 645546
Gebruiker
Gebruiker1675330470
Datum
8 reacties

Details

Klacht

In het hele aansluit traject ging al alles fout wat Caiway fout kon doen, inclusief het niet verwerken van de opzegging oude leverancier waardoor ik dat zelf kon gaan regelen alsnog en de kabel slordig en vol in het zicht ligt.

Zeer slechte internet en tv verbinding vanaf dag 1. Wifi vliegt er ondanks versterkers meerdere keren (ca 15 keer) per uur uit, tv regelmatig blokkerig beeld, slecht geluid of vastlopende programma's. Technische afdeling "kan zo niks zien en bel maar terug als het weer gebeurt"

En zeer slecht bereikbare klantenservice. Een kwartier in de wacht hangen is meer regel dan uitzondering, op berichten volgt geen reactie en de belofte dat er binnen 5 werkdagen een reactie komt op je klacht is na 3 weken nog niet ingelost. Bij navraag krijg je de reactie dat het "momenteel druk is en er zieken zijn".

Toch worden de kosten met €5 per maand verhoogd voor "sneller internet en meer tv zenders". De huidige dienstverlening is al slecht, breng die eerst op orde. Opzeggen vanwege de prijsverhoging mag niet, je moet gewoon je contract uitzitten.

Soortgelijke reacties over de CaiWay "klantenservice" inmiddels gehoord in de hele straat en zelfs wijk, dus we gaan kijken naar gezamelijke acties.

Gewenste oplossing

Inmiddels na bijna een jaar slecht internet en tv en vele uren bellen met de klantenservice, onbeschofte medewerkers en eindeloos wachten op niet nagekomen beloftes wil ik gewoon z.s.m kosteloos van Caiway af!

8 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    2 februari heeft Caiway wederom aangegeven dat er echt "binnen 2 werkdagen"gereageerd zou worden. Waarschijnlijk maakt de afdeling die klachten behandeld gebruik van een CaiWay glasvezelverbinding en ligt ook bij hun de verbinding er doorlopend uit, want ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
  2. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    Inmiddels zijn we weer een week verder (en daarmee VIJF!! weken nadat Caiway beloofd had echt te reageren) en is er nog steeds geen enkele reactie van Caiway. Inmiddels heb ik van vele mensen in de omgeving gehoord dat zij soortgelijke problemen hebben:
    - tv loopt regelmatig vast/bevriest
    - tv signaal valt regelmatig weg
    -internet verbinding valt regelmatig weg (meerdere keren per dag, regelmatig meerdere keren per uur)
    -wifi verbinding valt (ondanks gebruik van extra wifi punten) regelmatig weg en is langzaam
    - klantenservice is zeer slecht bereikbaar (15 minuten in de wacht staan is geen uitzondering)
    - klantenservice kan bijna altijd geen oplossing bieden en verwijst naar de technische afdeling
    -technische afdeling kan nooit "wat zien"en reageert (zelfs bij herhaaldelijk contact) met reset en bel maar terug als het weer gebeurt.
    - gemaakte afspraken worden niet nagekomen

    Advies (in elk geval als je woonachtig bent in de regio Utrechtse Heuvelrug) : Neem GEEN Caiway!!
  3. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    NEEM GEEN CAIWAY/ DELTA GLASVEZEL

    Inmiddels meer dan een maand, letterlijk uren aan de telefoon zitten (goed, meeste tijd was wachttijd. Wat ook wel aangeeft hoeveel mensen met klachten bellen als de wachttijden zo lang zijn) en vele beloftes waar Caiway zich niet aan gehouden heeft verder. Maar nog altijd geen reactie op de problemen. Je komt niet verder dan een klantenservice die alleen dingen kan noteren en doorzetten naar een andere afdeling. Een afdeling die er duidelijk niks mee doet.

  4. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    Vandaag zelf maar weer contact opgenomen met Caiway. Eerst sta je letterijk ruim 18 minuten in de wacht. Vervolgens als je de problemen van afgelopen maanden uitlegt, zegt dat er stelselmatig geen oplossing is en er ondanks beloftes geen reactie komt, dus dat je weg wil bij Caiway, krijg je gelijk te horen dat je gewoon je jaarcontract moet uitzitten.Doorverbinden met een manager is onmogelijk, net als contact met enige andere afdeling. Enkel de technische helpdesk kan, maar gezien eerdere ervaringen is dat geen hulp. De dame gaat overleggen en ineens ben je toch doorverbonden met de technische helpdesk. Zowaar blijkt daar dit keer een medewerker te zitten die wel kan doorverbinden met een andere klantenservice afdeling en na 1 uur en 12 minuten ligt er een nieuwe belofte dat binnen 10 werkdagen er een reactie komt....Voor alsnog geen oplossing en gezien de eerdere niet nagekomen beloftes weinig vertrouwen, maar ik ben benieuwd.

    In elk geval raad ik iedereen af Caiway te nemen! Slechte verbinding en bij problemen slecht bereikbare service afdelingen.
  5. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    Woonachtig in de gemeente UTRECHTSE HEUVELRUG? NEEM GEEN DELTA/ Caiway glasvezel!
    Ik hoor inmiddels bijna dagelijks nieuwe verhalen van mensen die ook met storingen kampen en ook de klantenservice niet kunnen bereiken of niet verder geholpen worden.

    Zelf nog steeds geen reactie gehad van Caiway.

  6. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    Weer ruim een week verder na het laatste contact met Caiway en nog steeds niet de beloofde reactie terug gehad.

    ADVIES blijft: Neem GEEN glasvezel van Caiway/DELTA
  7. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    WEDEROM komt Caiway voor de derde keer zijn belofte niet na en is er niet gereageerd!!
  8. Auteur
    Gebruiker1675330470
    Datum
    Zelf maar weer achter Caiway aangebeld. Wederom was de belofte binnen 10 werkdagen terug te bellen niet nagekomen en waren we inmiddels 3 weken verder. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik van een medewerker te horen dat de afdeling die de klacht moet behandelen en had moeten terugbellen de klacht NOG NIET EENS BEKEKEN HAD!!!
    Zo gaat Caiway/Delta dus met klanten om: mooie reclames, prachtige beloftes, maar als er vervolgens problemen opduiken dan nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid, wordt je meer dan 3 maanden aan het lijntje gehouden en kun je niemand bereiken die daadwerkelijk wat kan doen aan de problemen.

    Neem dus GEEN GLASVEZEL via DELTA/Caiway !!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen