Klacht Caiway: Zeer slechte internet en tv verbinding en absoluut slechte klantenservice.
Details
Klacht
In het hele aansluit traject ging al alles fout wat Caiway fout kon doen, inclusief het niet verwerken van de opzegging oude leverancier waardoor ik dat zelf kon gaan regelen alsnog en de kabel slordig en vol in het zicht ligt.Zeer slechte internet en tv verbinding vanaf dag 1. Wifi vliegt er ondanks versterkers meerdere keren (ca 15 keer) per uur uit, tv regelmatig blokkerig beeld, slecht geluid of vastlopende programma's. Technische afdeling "kan zo niks zien en bel maar terug als het weer gebeurt"
En zeer slecht bereikbare klantenservice. Een kwartier in de wacht hangen is meer regel dan uitzondering, op berichten volgt geen reactie en de belofte dat er binnen 5 werkdagen een reactie komt op je klacht is na 3 weken nog niet ingelost. Bij navraag krijg je de reactie dat het "momenteel druk is en er zieken zijn".
Toch worden de kosten met €5 per maand verhoogd voor "sneller internet en meer tv zenders". De huidige dienstverlening is al slecht, breng die eerst op orde. Opzeggen vanwege de prijsverhoging mag niet, je moet gewoon je contract uitzitten.
Soortgelijke reacties over de CaiWay "klantenservice" inmiddels gehoord in de hele straat en zelfs wijk, dus we gaan kijken naar gezamelijke acties.
Gewenste oplossing
Inmiddels na bijna een jaar slecht internet en tv en vele uren bellen met de klantenservice, onbeschofte medewerkers en eindeloos wachten op niet nagekomen beloftes wil ik gewoon z.s.m kosteloos van Caiway af!Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.