Opgelost door Caiway: Zeer slechte service

P. Goudzwaard

Ik had storing aan humax digitale ontvanger voor bovenkamer tv kijken. Wat blijkt defect humax digitale ontvanger . Ik heb telefonisch contact gehad. Het kastje (humax digital ontvanger)komt bij caiway vandaan. En de des betreffende persoon van caiway aan de telefoon zei u kunt zelf een ander kopen of huren. Pardon een kastje van caiway zei ik. Ik zei ik heb al zoveel ellende gehad met caiway, ik ben instaat om naar een andere provider te gaan. De man in kwestie aan de foon adviseerde met 2 dingen of een kastje huren /kopen of u gaat maar naar andere provider. Lekker klant vriendelijk. En de tijd dat ik aan de telefoon zat (10 minuten )was al te lang volgens de MAN van caiway.
Hij voegde er nog aan toe dat ik voor de glasvezel aansluiting voor de tv beneden pas een nieuwe gehad heb. Ik zei is vrij normaal denk als ik een abbonement betaal. En voor de bovenkamer tv kijken moet ik zelf maar voor zorgen.

Ik wil op een normale manier geholpen worden. En niet voor leugenaar neer gezet worden, terwijl de humax wel bij caiway vandaan komt.

Caiway
    Geachte heer/mevrouw Goudzwaard,

Vanmiddag heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken.

Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

Jeanine
    Caiway Webcare Team
    P. Goudzwaard
    Ze zoyden terug bellen caiway. Wanneer is de vraag

P. Goudzwaard

Ook een klacht indienen over Caiway?