Opgelost door Caiway: Zeer slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344399
Gebruiker
P. Goudzwaard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had storing aan humax digitale ontvanger voor bovenkamer tv kijken. Wat blijkt defect humax digitale ontvanger . Ik heb telefonisch contact gehad. Het kastje (humax digital ontvanger)komt bij caiway vandaan. En de des betreffende persoon van caiway aan de telefoon zei u kunt zelf een ander kopen of huren. Pardon een kastje van caiway zei ik. Ik zei ik heb al zoveel ellende gehad met caiway, ik ben instaat om naar een andere provider te gaan. De man in kwestie aan de foon adviseerde met 2 dingen of een kastje huren /kopen of u gaat maar naar andere provider. Lekker klant vriendelijk. En de tijd dat ik aan de telefoon zat (10 minuten )was al te lang volgens de MAN van caiway.
Hij voegde er nog aan toe dat ik voor de glasvezel aansluiting voor de tv beneden pas een nieuwe gehad heb. Ik zei is vrij normaal denk als ik een abbonement betaal. En voor de bovenkamer tv kijken moet ik zelf maar voor zorgen.

De oplossing

Ik wil op een normale manier geholpen worden. En niet voor leugenaar neer gezet worden, terwijl de humax wel bij caiway vandaan komt.

2 reacties

  1. Auteur
    Caiway
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Goudzwaard,

    Vanmiddag heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken.

    Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Jeanine
    Caiway Webcare Team
  2. Auteur
    P. Goudzwaard
    Datum
    Ze zoyden terug bellen caiway. Wanneer is de vraag

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Goudzwaard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Caiway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen