Klacht Caiway: zeer traag glasvezel internet en mail niet in te stellen op android telefoon

Nora

Ik had een prima internet verbinding, nu er een glasvezel modem is geinstalleerd is mijn computer niet meer vooruit te branden. Netwerktest gedaan en inderdaad het is ongeveer 3x trager geworden. Contact gehad met Caiway, het ligt aan mijn router moet ik maar met deze leverancier contact opnemen. Die router een Cisco router heeft het altijd prima gedaan, lekker getest bij de Caiway of de glasvezel modem wel met diverse routers kan praten. Ik erger me dood aan het tikken van dit stukje want er zit telkens vertraging in. Wel van de week een brief gekregen dat ik weer meer kan gaan betalen elke maand. Instellen mail op Android telefoon gaat ook niet dan kloppen je wachtwoord en/ of je mail adres niet en de handleiding op Caiway klopt niet. Je krijgt geen scherm inkomende en uitgaande mail. Dat zou eindelijk voor elkaar moeten zijn met die glasvezel modem niet dus

Niet afgescheept worden dat het probleem weer bij een andere leverancier ligt.
Het is te zot voor woorden dat mij sneller internet beloofd is en waar ik extra voor betaal terwijl het 3x trager is. Ik ben overdag niet bereikbaar omdat ik 5 dagen werk

Caiway
    Beste mevrouw Heidema,

Wij hebben uw bericht gelezen en kunnen u vertellen dat wij draadloos nooit snelheden garanderen. Wij vinden in uw bericht niet het type terug van uw router dus kunnen u eigenlijk geen goed antwoord geven.
    Zou u ons het type van de router willen geven?

Jan
    Caiway Webcare Team

Ook een klacht indienen over Caiway?