Klacht Calexis.nl: laarsjes gekocht, studs eraf en geen (wettelijk verplichte) actie van de winkel

# 198515
Daan

Zaterdag 29 oktober nieuwe laarsjes gekocht voor mijn dochtertje bij de Calexis, Passage Den Haag. Prima merk; CLIC! in de uitverkoop voor €69,00 (50% van de originele prijs).
Na 2 keer dragen vallen er spontaan studs van de laarsjes af. Calexis meteen gebeld (6 dagen na aankoop!). Na lang aandringen word ik terug gebeld met de mededeling dat ze "niks voor me kunnen doen" en "dat de laarsjes in de uitverkoop gekocht zijn".
Daarop stuur ik een mail naar Calexis waarin ik het probleem nog eens uitleg, met foto erbij. Daarbij vraag ik om a. reparatie van de laarsjes, b. vervanging van het product of als dat niet lukt c. mijn geld terug.
Na een paar herinneringsmails, krijg ik als reactie dat ze contact hebben opgenomen met de fabriek en dat ze niks voor me (kunnen) doen. Op mijn reactie dat ik dan mijn geld terug wil, wordt eenvoudigweg helemaal niet meer gereageerd..........
Mijn dochter heeft kapotte laarsjes en ik ben €69,- armer.

Reparatie blijkt niet mogelijk, de betreffende studs zijn niet meer te krijgen.
Vervanging lukt ook niet, want ik kan niet de normale prijs van dit type laarsjes betalen (ligt rond de €150,00).
Daarom wil ik heel graag mijn geld terug, zodat ik snel ergens anders winterlaarsjes voor mijn dochtertje kan kopen.
Mijn dochtertje heeft de laarsjes - in afwachting van een oplossing - ook niet meer aan gehad.

Calexis.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Calexis.nl?