Klacht Caliduswarmteservice.nl: Onderdeel van cv-ketel vervangen zonder resultaat na 1 dag

Klachtnummer
# 162576
Gebruiker
R.J.M. van Staveren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I.v.m. storing E36 op display van cv-ketel Remeha Calenta 40c, Calidus verzocht storing te verhelpen. Deze kwam 01-03-2016 vrij snel tot de conclusie dat het gasblok defect was, vervangen, geeft even geen storing, maar binnen 1 dag weer dezelfde storing E36.
Kosten 439,80 euro. Ondertussen bij Remeha geïnformeerd over deze storing, zij vinden het zeer onwaarschijnlijk dat gasblok defect zou zijn, na 4,5 jaar bedrijf. Na het derde bezoek door Calidus, na bemiddeling Remeha, deze zouden bij het doormeten meekijken.
Wat schets mijn verbazing, Calidus staat aan de deur met opnieuw een "nieuw gasblok" deze geplaatst, weer binnen 1 dag dezelfde storing.
Hierdoor was mijn vertrouwen totaal verloren in deze firma en heeft Remeha de storing uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, het was nl. de printplaat, maar ook weer met een terechte rekening van 3135,93 euro

De oplossing

Bedrag van 439,80 euro is onterecht in rekening gebracht !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Caliduswarmteservice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Caliduswarmteservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen