Opgelost door Call2Collect: Onterechte aanmaning, zonder enige specificatie, tot betaling!

# 198033
Hans

10 dagen geleden kreeg ik ""out of the blue" een aanmaning van 219,-- per email , zonder enige specificatie, welke binnen enkele dagen over moest maken anders zouden er invorderingskosten aan verbonden zijn. Ik heb van het bedrijf C-Date waar Call2Collect voor invordert nog nooit een rekening en/of betalingsverzoek voor dit bedrag ontvangen! Dus ik tast volkomen in het duister. Ik heb Call2Collect reeds 2 keer per mail verzocht voor een specicificatie en nadere uitleg, nog steeds geen reactie. Het vervelende is dat zo de kosten op gaan lopen zonder dat ik daar grip op heb! Het is toch een normale zaak dat ik recht op inzage heb, omdat vermoedelijk er een vergissing in het spel is.

Ik wil een bevredigende oplossing, omdat ik per 28 september j.l. het proefabbonnement heb opgegezegd, wat C-Date per email heeft bevestigd. Daarna heb ik verder geen reactie van C-Date meer ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik ga het dossier bekijken en kom hier zo snel mogelijk bij u op terug.

Geachte heer, mevrouw,

Bedank voor uw eerdere bericht. Het dossier inzien heeft niet veel tijd gekost. Ik zie dat mijn collega per e-mail reeds heeft bevestigd dat wij het dossier zullen sluiten. U kun onze aanmaningen als niet verzonden beschouwen.

Zéér bevredigende oplossing! Hartelijk Dank Call2Collect

Hans

Ook een klacht indienen over Call2Collect?