Opgelost door Call2Collect: Onterechte aanmaning, zonder enige specificatie, tot betaling!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198033
Gebruiker
Hans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

10 dagen geleden kreeg ik ""out of the blue" een aanmaning van 219,-- per email , zonder enige specificatie, welke binnen enkele dagen over moest maken anders zouden er invorderingskosten aan verbonden zijn. Ik heb van het bedrijf C-Date waar Call2Collect voor invordert nog nooit een rekening en/of betalingsverzoek voor dit bedrag ontvangen! Dus ik tast volkomen in het duister. Ik heb Call2Collect reeds 2 keer per mail verzocht voor een specicificatie en nadere uitleg, nog steeds geen reactie. Het vervelende is dat zo de kosten op gaan lopen zonder dat ik daar grip op heb! Het is toch een normale zaak dat ik recht op inzage heb, omdat vermoedelijk er een vergissing in het spel is.

De oplossing

Ik wil een bevredigende oplossing, omdat ik per 28 september j.l. het proefabbonnement heb opgegezegd, wat C-Date per email heeft bevestigd. Daarna heb ik verder geen reactie van C-Date meer ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    Call2Collect
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik ga het dossier bekijken en kom hier zo snel mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Call2Collect

  2. Auteur
    Call2Collect
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedank voor uw eerdere bericht. Het dossier inzien heeft niet veel tijd gekost. Ik zie dat mijn collega per e-mail reeds heeft bevestigd dat wij het dossier zullen sluiten. U kun onze aanmaningen als niet verzonden beschouwen.

    Met vriendelijke groet,
    Call2Collect
  3. Auteur
    Hans
    Datum
    Zéér bevredigende oplossing! Hartelijk Dank Call2Collect

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Call2Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen