Klacht Callvoip Telefonie: ik krijg al meer dan een jaar geen rekening

Hans

Ik ben (tevreden) klant bij Callvoip sinds 27-3-2015 voor vaste telefonie via internet - dit werkt adequaat. Ik krijg echter tot nu toe geen enkele rekening van het bedrijf. Reeds diverse keren heb ik contact opgenomen met het bedrijf via mail en telefonisch. Aanvankelijk herkende men de klacht en beloofde men de administratie op orde te maken - die toezegging kreeg ik ook van Robert Tijdhof, de naamhouder van het achterliggende bedrijf Tijdhof consulting. Mijn laatste dringende mail van 4-7-2016 met het herhaalde formele verzoek om een rekening te sturen werd niet beantwoord. Ik ben bang op enig moment een onverwacht hoge rekening te krijgen: op dit moment heb ik namelijk geen enkel zicht op de kosten van de dienst die ik afneem!

Ik wil inzicht in de kosten van de dienst die ik afneem en ik wil een rekening ontvangen met een acceptabele betalingsregeling.u

Hans
    Het bedrijf heeft nu direct contact met me opgenomen en toegezegd nu snel een rekening toe te zenden. Bovendien zijn ze nu aangesloten bij het klachtenkompas!
    Hans
    alweer geen enkele reactie van bedrijf gehad

Hans

Ook een klacht indienen over Callvoip Telefonie?