Klacht Calsedon: niet handelen conform ANVR voorwaarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 39891
Gebruiker
bm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hanteren eigen voor de klant niet zichtbare regels. Bij een in de plaatsstelling van een reis worden eigen regels gehanteerd welke niet terug te vinden zijn op hun site. ANVR wordt aan de laars gelapt .Concrete antwoorden op onze vragen komen niet.

De oplossing

Dat deze organisatie de ANVR voorwaarden nakomt en zuiver handelt en communiceert met de klanten. Tevens zou het beter zijn dat de ANVR bv een percentage of bedrag opneemt in de voorwaarden welke gehanteerd mogen worden bij in in de plaatsstelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Calsedon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Calsedon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen