Klacht Camelot Nederland: Antikraak maatschappij onjuist gehandeld

Ellen

Wij hebben 6 maanden via Camelot Nederland een woning beheerd welke nog in verbouwing verkeerde. Ons werd verteld dat deze verbouwing maar 2 weken zou duren, uiteindelijk heeft het 4 maanden geduurd. Nadat de verbouwing afgerond was werden we zonder pardon het huis uit gezet. In de tussentijd is de nieuwe CV ketel door een storing kapot gegaan en zijn er een paar lichte vlekken op de muur gemaakt, welke niet eens fatsoenlijk zichtbaar waren. Wij hebben hiervan de schuld gekregen terwijl de woning piekfijn in orde was afgeleverd. In het reglement van Camelot staat dat, mochten er problemen bij de oplevering zijn, dat we zelf de mogelijkheid zouden krijgen om dit op te lossen. Niets was minder waar achteraf. De eigenaar heeft een spuiter laten komen en een monteur en ons later voor de kosten op laten draaien. We hebben niets meer van de borg terug ontvangen en alle bewijsmateriaal om onze onschuld te bewijzen werd niet serieus genomen!

Ik wens dat Camelot dit wanbeleid erkend en ons alsnog in het gelijk stelt. Dit is alles behalve goede reclame voor het bedrijf en twee mensen worden gedupeerd terwijl wij naar beste kunnen hebben gehandeld. Meer mag toch niet van ons verlangt worden.

Wij vinden dat Camelot Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Camelot Nederland?