Klacht Camelot Nederland: Oplevering anti-kraak woning waar zich asbest in bevond.

mzorgdrager

Beste m/v,

Ik heb anti-kraak voor Camelot Europe gewoond op de Bloemstraat in Zaandam. Begin februari kregen wij te horen dat per 3 maart de bruikleenovereenkomst werd opgezegd. Half februari ontvingen alle bewoners een extra brief die moest worden ondertekend waarin stond dat de bewoners verplicht alle vloeren en ondervleuren moest verwijderen op koste van de borgsom a 350 euro per persoon. Ik heb deze extra clausule niet ondertekend en dit stond niet in het contract. Wel heb ik de vloeren eruit gehaald, maar zag tot mijn grote verbazing vorige week dat de hele straat is afgezet met hekken met asbestwaarschuwingen. Er bevind zich asbest in de woningen, waar ik 2 dagen de vloer heb uit lopen slopen. Camelot wist hier vanaf en heeft desondanks alle bewoners verplicht gesteld de vloeren te verwijderen. Ik heb ook foto's van de woning voor en na afzetting i.v.m. asbest. Ik heb een klacht ingediend en hier nog geen reactie op gehad.
MVG
Maarten Zorgdrager
m.zorgdrager@gmail.com

Opheldering over het zich bevinden van asbest. Hiernaast hebben mijn huisgenoot en ik alsnog onze borg niet teruggekregen a totaal 700 euro, met als verklaring dat de woning niet correct was opgeleverd. Het pand staat op het punt gesloopt te worden, dus dit argument vind ik volslagen belachelijk, Ik vraag naast opheldering dan ook mijn complete borg terug.

Wij vinden dat Camelot Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?