Klacht Camelot Nederland: Terugbetalen van de waarborgsom

Klachtnummer
# 300871
Gebruiker
Zomerwind
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet terugbetalen van de waarborgsom van 350 euro.
Sinds 21 11 2016 heb ik een tijdelijke woonruimte gehuurd in Roosendaal bij Camelot.
De huurovereenkomst is op 4 12 2017 beeindigd. Ik heb al mijn huurpenningen betaald in die tussenliggende periode.
De oplevering van de woonruimte is goed gegaan. Er waren geen bijzonderheden.
Behoudens het ontbreken van een slotcylinder
welke ik van Camelot had gekregen om eventueel in een tussendeur te zetten.

Ik heb meerdere keren aan Camelot gevraagd om de waarborgsom terug te storten
Onder vermindering van de kostprijs van een cylinder welke bij navraag van mij aan deskundigen op het gebied van sluitwerk
max. 40 euro kost.
Camelot weigert pertinent een gedeelte van de waarborgsom terug te storten.
Ik heb korrekt gehandeld mijn huur op tijd te betalen.
Camelot laat het afweten .

De oplossing

Van Camelot verwacht ik een korrekte afhandeling voor het terugbetalen van een gedeelte van de waarborgsom .
De termijn van 8 weken voor terugbetalen is al met 4 maanden overschreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Camelot Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Camelot Nederland?