Klacht Camelot Nederland: verborgen kosten/late afrekening

Klachtnummer
# 176445
Gebruiker
estherbob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gehuurd bij Camelot (niet anti-kraak) voor 5 maanden, enorm veel verbogen kosten en rekeningen die later nog opgestuurd werden. Ben verhuist in April 2015 en krijg nu gisteren opnieuw een rekening van 66 euro voor afrekening service kosten. Andere bijkomende kosten:
- betalen voor de wasmachine en droger
- waternet
- afvalbelasting
- stadsbelasting
- torenhoge administratie kosten

De rekening gisteren was 10 dagen na het wettelijke termijn, toen ik dat opmerkte kreeg ik de volgede mail:

Wij zijn ons ook terdege bewust van deze termijn, en hebben er alles aan gedaan voor die datum de stukken uit te laten gaan; wat helaas niet is gelukt.

De wetgever heeft deze datum gesteld, maar verder geen sancties aan verbonden.

Okay? Waarom bestaat de wet dan? Hebben wij geen rechten?

De oplossing

In de toekomst duidelijke beschrijving en berekening van ALLE kosten die bij de huur komen kijken.
Als een rekening te laat word opgestuurd (notabene 14 maanden na dat iemand is verhuist) zou een consument die niet meer hoeven te betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Camelot Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Camelot Nederland?