Klacht Camerafilterstore: Bestelling betaald maar tot op heden niet geleverd gekregen

Ray11

Goedemiddag,

Ik heb op 3/3/2016 een bestelling geplaatst van verschillende artikelen op de site van camerafilterstore.nl. Het betrof een polarisatiefilter, een schoonmaakdoekje voor de lens en een hulpmiddel om de sensor schoon te maken. Alles bij elkaar betrof het een bedrag van € 83,08. Ik heb de eerste week rustig afgewacht maar inmiddels zijn we ruim twee weken verder en heb nog niets gehad. Wel heb ik een aantal dagen terug gemaild om te vragen hoe het ervoor staat met mijn bestelling maar tot op heden nog steeds niet vernomen van het bedrijf. Wat ik ook vreemd vind is dat ik wel een mailtje heb gehad op 9/3 waarin staat dat het artikel verzonden is.. Ik ga met een paar weken op vakantie en daar was dit filter voor bedoeld dus hoop van harte dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Ik zou uiteraard het liefst zo snel mogelijk de bestelde goederen ontvangen. Mocht dit om wat voor reden niet mogelijk zijn dan wil ik mijn geld terug aangezien ik de bestelde goederen nooit in ontvangst heb mogen nemen

Wij vinden dat Camerafilterstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!