Opgelost door Cameraland.nl: Annulering bestelling zonder credit factuur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 272639
Gebruiker
TomBos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren een product besteld bij cameraland.helaas bleek vandaag dat het product niet direct op voorraad was. Hierdoor zou ik het product later krijgen dan gedacht. Aangezien ik op korte termijn op reis ga, heb ik besloten de bestelling te annuleren. Na wat mailwisselingen over betaalwijze en evt terugstorten, zou ik een creditfactuur krijgen. Die kwam dus niet, echter wel een factuur. Om te voorkomen dat ik alsnog het product geleverd krijg en dan niet thuis ben, heb ik maar gebeld. En hier begint mijn klacht. Ik geef zeer duidelijk aan dat ik GEEN creditfactuur gekregen heb en deze wel graag wil ontvangen. Vervolgens geeft de dame aan dat ze dit wel in het systeem gezet heeft en dat er dus een creditfactuur verstuurd is. Wederom geeft ik wel vier keer aan dat ik GEEN creditfactuur heb ontvangen, maar een reguliere factuur. De dame blijft dit betwisten. Alles is goed door haar geregeld. Uiteindelijk verwezen naar mijn email (die ik haar gestuurd heb) met daarin dus het door haar genoemde document. En toen ze dit zag hoorde ik haar zeggen wat vreemd. In plaats van op dat moment sorry te zeggen, bleef ze erbij dat ze het wel goed in het systeem gad gezet. Als er iets is dat irritant is, is het wel een medewerker die blijft ontkennen dat er iets is misgegaan. Ondertussen heb ik meerdere keren moeten e-mailen en bellen om aan te geven dat ik geen creditfactuur heb ontvangen. Dat allemaal omdat een product niet op voorraad is terwijl dit wel op de website aangegeven werd. Jammer.

De oplossing

Een excuus en toegeven dat er een fout is gemaakt. Geen energie steken in recht praten wat krom is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cameraland.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    TomBos
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TomBos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk credit factuur ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Cameraland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen