Klacht CameraNu.nl: Zeer slechte klantenservice, medewerker Lyndsay Flux wimpelt je gewoon af

Klachtnummer
# 497082
Gebruiker
WaylonG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 november 2020 heb ik via cameranu een Gopro Display Mod besteld (nummer: 159925582571). Op 7 november heb ik mijn pakket in ontvangst mogen nemen. Bij ontvangst viel het op dat de verpakking beschadigd was en het product van matige kwaliteit was. Door drukte met werk heb ik 3 dagen gewacht en deze vervolgens aangemeld als retour. Bij het retourneren viel op dat ik €7,25 moest betalen wil ik dit pakket terug kunnen sturen. Ik heb het bedrag betaald en gewacht op de ontvangst mail van Cameranu. Op 16 november kreeg ik een kort bericht dat mijn retournering niet aan de voorwaarde doet en ze deze daarom niet kunnen nemen. Eenmaal ik mijn verhaal had gedaan over de reden van retournering kreeg ik van een medewerker te horen dat zij een waardevermindering zullen toepassen van €13,49. Wanneer ik hiermee niet akkoord zou gaan wordt het product teruggestuurd en dien ik het gehele bedrag van €91,75 te betalen (via afterpay). Ik heb aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga aangezien ik al €7,25 heb betaald en hier niet over wordt gesproken vanuit hun kant. Afterpay heeft de betaling een maand uitgesteld en is op de hoogte van dit geschil. Cameranu wil mij als vaste klant geen gelijk geven en geeft aan dat anders zij met een product zitten die niet meer nieuw verkocht kan worden. Ik heb als consument rechten bij het ontbinden van de koopovereenkomst en accepteer het niet om gedupeerd worden door een fout van de webwinkel.

De oplossing

wanneer ik het volledige bedrag niet hoef te betalen en de retourkosten €7,25 terug krijg.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CameraNu.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen