Klacht Camerashop24: Krijg mijn bestelde product niet voor de prijs wat ik er vóór heb betaald

Klachtnummer
# 433654
Gebruiker
Sriram
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is geannuleerd zonder mijn weten.
De reden er van is
Ik heb op hun wedshop een recorder besteld wat in de koopjes hoek werd aangeboden.
Ik heb zonder enige twijfels de product aangeschaft. Heb de order bevestigd gekregen en gefactureerd.

Terwijl ik zat te wachten op mijn bestelling kreeg ik een mail dat er een fout was op de site waardoor niet juiste prijs was aangegeven.
Ik had twee opties annuleren of voor de volle prijs bestelling door laten gaan en natuurlijk rest van het bedrag bij betalen
Ik ging daar niet mee akkoord

Waarop ze mijn bestelling hebben geannuleerd zonder te laten weten
Nadat ik een mail heb gestuurd kreeg ik de antwoord u bestelling is geannuleerd omdat het product niet leverbaar is. Dat is gewoon een leugen.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling voor het zelfde bedrag wat er op mijn factuur staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Camerashop24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Camerashop24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen