Klacht Camerashopxl.nl: Geen klantenservice

Martijn van veen

Ik heb bij Camerashop XL een DSLR monitor besteld voor mijn filmwerkzaamheden in het buitenland. Helaas kwam deze niet op tijd aan. Dus heb ik een nieuwe moeten kopen in het buitenland. Tijdens het proces heb ik ze nooit telefonisch kunnen bereiken en heb ik laat of geen reactie gekregen op mijn mails.

Nu is de monitor te laat afgeleverd en zit ik met 2 monitors. Ik wil hun monitor (ongeopend) graag retourneren zoals ook op de website staat aangeboden als dienst. Helaas krijg ik alleen geen enkele reactie van hen, noch telefonisch, noch via de mail. Ik durf nu het artikel niet terug te storen met het risico dat ik de monitor noch het geld terug zie.

Vandaar wil ik deze klacht graag delen zodat anderen gewaarschuwd zijn voordat ze er een bestelling plaatsen.

Contact met het bedrijf waarin zij aangeven dat ik het artikel kan retourneren en mijn geld terug zal worden gestort.

Camerashopxl.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Camerashopxl.nl?