Klacht Camerashopxl.nl: koop ongedaan maken na niet op tijd kunnen leveren en bij leveren ontbreken er produkten

Jacques

Bestelling van een zonnekap en een accu voor een Fujifilm x100S op 16 januari. Op de site word vermeld dat levering mogelijk direct wanneer producten op voorraad zijn. Hier werd bij de bestelling aangeduid dat producten leverbaar waren. Bij uitblijven van de bestelling op 20 januari geprobeerd contact te krijgen via telefoon en mail. Via de mail een antwoord dat de producten helaas niet op voorraad waren, leverbaar rond 24 januari. Hierop direct het verzoek gedaan de order te cancelen en het verschuldigde bedrag terug te storten. Hierop geen reactie. Bij levering op 31 januari blijkt ook nog eens de accu te ontbreken. Reeds meerdere malen contact gezocht maar geen response van Camerashopxl.nl.
Aangezien ik het recht heb op bedenktijd en de producten retour wil sturen zou dit niet kunnen omdat de levering niet compleet is.

Bij deze verwacht ik mijn geld terug en de producten retour sturen.

Camerashopxl.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jacques
    Accu zou 6 februari verstuurd zijn, nu, 11 februari nog niets ontvangen. Communicatie gaat uiterst moeizaam, op 2 februari een korte mail of de accu nog moet worden toegezonden of terugbetaald moet worden, na 4 dagen wordt de accu pas verzonden, nu nog niets ontvangen. Bij ontvangst zal ik dit maar als afgehandeld beschouwen aangezien het vertrouwen in dit bedrijf tot een nulpunt is gezakt. In de tussentijd in Duitsland en Engeland produkten besteld en binnen 3 dagen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Camerashopxl.nl?