Klacht Camerashopxl.nl: Wel betaald, nooit geleverd.

-Anoniem-

Ruim voor kerstmis een kerstcadeau gekocht bij één van de winkels van Kevin 't Hart (camerashopxl.nl). Behalve deze "winkel" is meneer 't hart eigenaar van de volgende bij qshops.org aangesloten websites:

importelectronica.nl
iphone-electronica.nl
ipod-electronica.nl
ipad-electronica.nl
kabel-electronica.com

Het artikel zou voorraadig zijn en binnen 1 werkdag worden geleverd. Na 5 werkdagen nog steeds niks geleverd.

- Alle telefoonnummers gebeld en overal voicemail ingesproken - nooit wat vernomen van Kevin 't Hart.
- Een mail gestuurd naar alle mail adressen: nooit meer wat gehoord.
- Qshops keurmerk ingeschakeld: mocht niet baten.
- Plots op 29-12-2014 een mail dat het item verstuurd zou zijn, tot op de dag van vandaag niks ontvangen
- Volgens Qshops keurmerk zou K. 't Hart hun hebben gemeld dat het pakket verstuurd is, maar mogelijk "kwijt is geraakt bij transporteur".

Pas op voor deze oplichter! Laat dit ook aan het Qshops keurmerk weten!

Inmiddels dankzij een PayPal claim door PayPal mijn aankoopbedrag teruggestort gekregen - net zoals een creditcard maatschappij je deze garantie biedt.

Dit bericht is dan ook vooral om aan te geven dat de winkels van Kevin 't Hart je oplichten, ondanks dat zij het Qshops keurmerk hebben.

camerashopxl.nl
importelectronica.nl
iphone-electronica.nl
ipod-electronica.nl
ipad-electronica.nl
kabel-electronica.com

Camerashopxl.nl
    Beste klant ,u heeft reeds het geld retour ontvangen ! , wij zijn geen oplichters en zullen dat ook nooit worden !graag de klacht per direct verwijderen !
    -Anoniem-
    Beste Kevin,Interessant dat je hier wel reageert maar dat een persoonlijke e-mail of telefoontje teveel gevraagd is. Dankzij de paypal claim service heb ik inderdaad mijn geld retour ontvangen. Ik ben blij dat ik met paypal heb betaald, anders had ik mijn geld nooit van je teruggekregen. Vlak voor mijn paypal claim zou je op 29-12-2014 het product hebben verstuurd, maar ik heb nog nooit wat ontvangen. Vreemd.

Ook een klacht indienen over Camerashopxl.nl?