Klacht Camerawarehouse.nl: Geen service, geen coulance, onbeschoft gedrag, geen oplossing geboden

X10

Camera Warehouse op Spui Amsterdam. Mijn Fuji x10 , slechts 3 jaar oud, €560 , ging niet meer open.
Bon bleek nog in de kassa te zitten. Man bij Camera Warehouse morrelde wat aan de camera, bekeek de bon van 3 jaar geleden en zei dat hij ingestuurd kon worden. Dit wilde ik wel. Slechts 3 jaar oud en zoveel geld betaald vond ik het te gek dat de camera nu al kapot was.
Echter de man vertelde me dat als de camera niet gerepareerd kon worden ik tóch €75 moest betalen.
Ik pleitte voor coulance, oplossing maar de man draaide mij zijn rug toe en begon mobiel te bellen. Daar stond ik. Een slechtere service niet denkbaar. Terwijl ik toch een klant ben en veel geld betaald heb voor camera.
Ik heb deze klacht op hun site vermeld. Kreeg bericht dat mijn klacht geweigerd was omdat deze negatief was. Ik zou binnen 2 weken gebeld worden door bedrijfsleider waarna klacht geplaatst zou worden. Na maanden nog steeds geen bericht.
Inmiddels stuurde ik camera zelf in bij Fuji, kosteloos

Alsnog excuus van Camera Warehouse Spui Amsterdam en plaatsing van mijn klacht op hun site in de oorspronkelijke vorm. Zo niet, dan worden klanten misleid.
Ik doe dit zodat zij ervan kunnen leren zo niet met mensen om te gaan en geld te willen innen terwijl de firma dit zelf niet eens doet (Fuji).

Wij vinden dat Camerawarehouse.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Camerawarehouse.nl?