Klacht Camerawarehouse.nl: Reparation digital camera

Klachtnummer
# 133166
Gebruiker
amsterdamcustomer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

On 8 September 2015 I asked Camerawarehouse to check if my newly bought digital camera (on 23 July 2015) can be repaired within the guarantee period.
Because I realised that my camera had something wrong to use already when I bought it. Camerawarehouse answered that they will first send my camera to a maker and then they will call me if the camera can be repaired within guarantee.
On 1st October I received their call. They said that repair cost of the camera is not within guarantee and only cheking cost at the maker is more than 75 euro even without reparation.
I did not agree. Because I did not receive any advance information when I brought my camera to the shop that I have to pay the cost only for checking at a maker but without any reparation. I complained against Camerawarehouse. On 5 October a manager called. However, he did not gave me any better solution. The manager promised me to call on 7 October 2015, but he did not call me yet until today 12 October 2015.

De oplossing

Camerawarehouse must give my camera back to me without any cost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Camerawarehouse.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Camerawarehouse.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen