Klacht Camper Cruise: Geen correcte inhouding borg

Jacqueline

Bij inspectie van de camper, waarbij beide partijen aanwezig waren, is geconstateerd dat de camper schoon was (binnen en buiten) en een beschadiging aan de achterzijde van de spiegel (schuurtje in kunststof) zat. Door beide partijen is overeengekomen dat er geen borg ingehouden zou worden voor schoonmaak en t.a.v. de spiegel een reparatie zou plaatsvinden. Later heeft u eenzijdig besloten de borg met buiten proportionele bedragen te belasten. Zonder dialoog heeft u besloten om:25,- euro in te houden voor reiniging wielen;175,- euro in te houden voor reiniging binnenzijde;- 448,66 euro in te houden voor volledige vervanging spiegel. U bent nog in het bezit van spullen die ons toebehoren en heeft geen enkele moeite genomen die aan ons te retourneren (t.w.v. 125 euro). U verifieert op geen enkele wijze maar trekt zelf conclusies. Het kan niet zo zijn dat na gezamenlijke overeenkomst en inspectie zonder dialoog 650 euro borg wordt ingehouden.

De inhouding borg terug te brengen tot normale proporties ons inziens 150 euro.
De spullen te retourneren
Er zijn meerdere bewijzen die er op wijzen dat de camper schoon was, 1 kastje is niet schoongemaakt dit rechtvaardigt geen 195 euro extra schoonmaakkosten. Een camper zal in de verhuur gebruikssporen vertonen en niet showroom nieuw blijven, wij wijzen de verhuurder er op dat hij op deze manier niet met zijn klanten om kan gaan.

Wij vinden dat Camper Cruise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!