Klacht Camperdeluxe: Camperdeluxe heeft een ondeugdelijke camper aan ons verhuurd

Klachtnummer
# 35943
Gebruiker
harmenz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zomer hebben wij een camper gehuurd van camperdeluxe verhuur.
Wij hebben nogal wat ongemakken met de camper gehad:
1 Op de 2e dag van onze vakantie kregen we de camper niet in de versnelling. Daar hebben we de ANWB bij moeten betrekken en duurde het enkele uren voordat het mankement was verholpen.
2 Het was heel lastig om de camper te starten. Gemiddeld 1 op de 3 a 5 pogingen waren geslaagd. Bij een mislukte start moest de tamelijk omslachtige start procedure weer worden doorlopen.
3 De motor is 2 x uitgevallen op de snelweg. Gelukkig was het op die momenten niet druk maar de angst voor het afslaan was steeds aanwezig. Met name toen we door het drukke Parijs en Antwerpen moesten rijden. Het afslaan had dan tot gevaarlijke situaties kunnen leiden.
4 De cruise control heeft het nooit gedaan.
5 De ventilator in het slaapvertrek was stuk
6 De display gaf aan dat de camper zijn onderhoudsbeurt niet heeft gehad.
Er is dus geen deugdelijke camper afgeleverd.





De oplossing

Een redelijke vergoeding voor het geleden ongemak en de zorgen die we tijdens de vakantie hadden. Het bedrijf biedt 140 euro vanwege 1 dag niet kunnen rijden maar er was veel meer niet in orde dus is dat bedrag voor ons niet aanvaardbaar.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Camperdeluxe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen