Klacht Camperdeluxe: Dit was alles

Roelof

Een mooie camper van 2019 gehuurd maar veel ongemak .Er was een mierenplaag en de accu voor de stroom voor in de camper was stuk dus je moest wel steeds een camper plek op zoeken en betalen €15 per nacht. Er ging steeds lampje branden van olie verversen .Wij hebben een kleine kras gereden door een tak maar volgens Lars werd dat wel verrekend met alle ongemak .5weken gewacht en maar gebeld wij horen niks maar ik moest Geert maar bellen. Volgens Geert was de schade wel €1000 volgens de heer Sierro uit Kragenburg wat de eigen naar is van de camper. Ik heb 3 schade herstel bedrijven gebeld en de foto laten zien en allemaal hoog uit €450 . Geert heeft €300 terug betaald maar wat een oplichters .Geen schade vergoeding voor ongemak maar ik mag de camper zelf laten maken en dat eerst zelf betalen maar de borg zul je dan wel niet terug krijgen. Nooit weer wat huren bij camper de luxe.

Ze moeten zich aan de af spraken houden.

Camperdeluxe
    Beste Heer Velthuis,

Zoals beloofd hebben wij ons aan de afspraak gehouden.
    Volgens De heer Siero betrefde de schade aan het voertuig €1000. (Let op de heer Siero heeft een schadereparatie bedrijf) Dit bedrag a €1000 is ook overgemaakt naar siero voor de reparatie van het voertuig.
    Toen hebben wij uit onze eigen zak ook nog een €300 overgemaakt voor compensatie wat ik u toen beloofd had dat we er rekening mee houden dat er wat mieren in de camper waren gekomen en voor het accu probleem, ook al was het mieren probleem buiten onze macht om daar wat aan te doen en het olie verversen is gewoon iets wat na zoveel kilometers verschijnt op het display.

Het spijt ons dat u het anders ziet.

Mvg,
    Lars
    Camperdeluxe

Ook een klacht indienen over Camperdeluxe?