Klacht Camping de Blauwe Lantaarn: Absurd hoge prijs voor water op de jaarrekening

J.M. Teske-Hendriks

Een vriendin van mij heeft een houten zomerhuisje op deze camping. Zij wil onbekend blijven omdat zij bang is voor problemen (m.n. geen verlenging jaarcontract).
Een dezer dagen ontving zij de jaarrekening van de camping. Op deze rekening werd voor het waterverbruik € 6,25 per m3 in rekening gebracht. Het waterleidingbedrijf rekent in die regio € 0,78 per m3. Ook de elektraprijs is ruim verdubbeld.
De eigenaren van meerdere huisjes klagen onder elkaar al enige jaren over deze hoge prijzen. Verkopen van hun huisjes is vrijwel onmogelijk want wie wil een huisje met zulke hoge lasten.
Is er iets te doen tegen dergelijke praktijken?

Het verlagen van de prijzen tot normale hoogten zonder dat de campingeigenaar het stageld drastisch verhoogd om dezelfde inkomsten te blijven genereren.

Het is niet de bedoeling dat het bedrijf mijn naam krijgt, want dan is het op basis van mijn woonplaats erg snel duidelijk wie de klaagster is.

Wij vinden dat Camping de Blauwe Lantaarn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Camping de Blauwe Lantaarn?