Klacht Camping de Kienehoef: toegang geweigerd

rdamoiseaux

ondanks dat de camping dagpassen verkoopt wordt de toegang geweigerd voor inwoners uit sint oedenrode. Dit wordt je op zeer onvriendelijke manier duidelijk gemaakt. Maar volgens de site is de camping ook geschikt voor zomaar een dagje uit, daar hebben ze dan ook dagpassen voor. Diverse keren zonder problemen een dagpas kunnen halen en kunnen genieten van de camping, tot de 3de keer de eigenaar allemaal vreemde vragen begon te stellen, en na het horen dat we uit sint oedenrode komen wordt direct de toegang geweigerd met excuus dat hij geen faciliteiten aan bewoners van sint oedenrode beschikbaar stelt.

Ik kan op hun website, ardoer.com ook niet terugvinden dat bewoners uit sint oedenrode uitgesloten zijn.

normaal toegang zoals in hun advertentie wordt vermeld, een excuus zou op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat Camping de Kienehoef hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Camping de Kienehoef?