Klacht Camping de Schans Eck en Wiel: Eigenaar heeft niet voldaan aan schriftelijke afspraken

Chevallier

Ondanks schriftelijke reservering en aanbetaling van 50% voor plaats v 25 op camping de Schans van 5 t/ 7 juli, deze niet gekregen.
Bij aankomst om 18.00 uur op de camping viel ons op dat plaats 25 zoals afgesproken nog bezet was. De eigenaar de heer Verwoert deed als of hij van niets wist en had plaats 37 door gekregen. Deze plaats is de minste plaats van de camping en absoluut niet waar wij om gevraagd hadden en niet conform de bevestiging. Wel waren er nog enkele andere plaatsen beschikbaar die wij wel als alternatief hadden willen accepteren, maar Verwoert wenste dit niet te doen omdat hij nu maar 1 gast teleurstelde en anders 3. Wel kregen wij als antwoord dat wij ons geld konden terugkrijgen.
Uiteindelijk hebben wij node genoegen moeten nemen met een plaats zonder revierzicht op een naastgelegen camping, Verkrema, die zoals bleek ook dezelfde eigenaar heeft. Zelf hebben wij moeten vragen om het verschil van camping geld.
Wij waren geslagen door de handelswijze van deze campingeigenaar, maar om op vrijdagavond nog een andere camping te zoeken was geen optie.

Wij wensen een schriftelijk excuus en een compensatie in welke vorm dan ook, want hier hebben wij een vieze smaak van over gehouden en een redelijk verpest weekend.

Camping de Schans Eck en Wiel
    Gewenste oplossing.

Graag komen wij terug op uw klacht.
    Bij aankomst hebben wij inderdaad aangegeven dat door te laat vertrek van een kampeerder en door de aankomst van nieuwe kampeerders er een verschuiving van indeling noodzakelijk was. Wij hebben u meerdere alternatieven aangeboden, waaronder ook plaats 37 t/m 39.U heeft toen aangegeven (of uw man) dat dit niet de plaatsen waren welke uw tevreden konden stellen en geopperd om anders maar weg te gaan. Hierop hebben wij aangegeven als dat uw keuze zou zijn, het reeds aanbetaalde bedrag contant terug te betalen. Verder in het gesprek hebben wij nog overige alternatieve plaatsen aangeboden waarvan u er één heeft gekozen.

Uw gewenste oplossing;

Ondanks dat we persoonlijk meerdere keren onze excuses hebben gemaakt willen wij dit nogmaals schriftelijk doen. Hierbij onze excuses voor hetgeen er is ontstaan m.b.t. de wisseling van plaats. Als compensatie en om de 'vieze smaak' te veranderen willen wij graag als compensatie later dit jaar een gratis weekend aanbieden op onze camping. U kunt telefonisch of per e-mail even overleggen over de beschikbaarheid van plaatsen e.d..

Camping De Schans
    familie Verwoert
    Chevallier
    Wij danken u voor uw reactie en mn de excuses. Het is jammer dat dit op deze wijze heeft moeten plaatsvinden.
    Wij hebben besloten om niet gebruik te maken van uw weekend aanbod later dit jaar, omdat het vertrouwen dermate beschadigd is, dat een plezierig verblijf niet meer mogelijk is.
    Fam Ruiter-Steenbruggen

Ook een klacht indienen over Camping de Schans Eck en Wiel?