Klacht Campingaz: roestproblemen gasbbq Campingaz

# 112007
GerdaM

30 mei 2009 kochten we bij de Wit in Schijndel de gasbarbecue Aldelaide 3 van Campingaz. Echter na de afgelopen winter hebben we de bbq weer buiten gezet ( altijd winter binnen, in zomer met bijbehorende hoes in tuin).
Wat bleek: de gietijzeren roosters zijn geroest. Bij het eruit halen van het rooster en de bakplaat zagen we dat de kap over de linker brander erg geroest was. Ik raakte een stukje lichtjes aan en vervolgens verpulverde het metaal! helemaal doorgeroest !
Ook bleek de bak voor opvang van vocht helemaal verroest- de gaten vielen erin.
Ik schreef hierop de firma Campingaz aan met foto’s van de problemen. Zij konden niets doen; immers slechts 2 jaar garantie. Ook de firma de Wit gemaild: zij stuurden een lijst met de kosten van alle te vervangen onderdelen totale kosten 130 euro + kosten nieuwe hoes 35= 165 euro. Ondanks zorgvuldig gebruik van onze kant en altijd afdekken met bijpassende hoes als de bbq buitenstaat, is hij nu dus na 6 zomers volkomen onbruikbaar!

gratis reparatie en nieuwe hoes

Wij vinden dat Campingaz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!