Klacht Campodoorshop.nl: Bestelling was op voorraad, maanden verder en nog niks ontvangen dus wil een refund

bjorn

Heb een bestelling gedaan online in september 2020 en reeds betaald. Het artikel was zogezegd op voorraad. Nu zijn we Januari 2021 en nog steeds geen bestelling ontvangen. Op de website staat in behandeling. Ik probeer via mail of telefonisch contact te krijgen maar lukt niet. Al enkele malen proberen bellen en mails verstuurd.

Het betaalde bedrag terugvorderen

Campodoorshop.nl
    Goedemorgen heer van Hoorebeke,

Ik heb zojuist het aankoopbedrag aan u geretourneerd en de order geannuleerd. Excuus voor de gang van zaken. Het product stond niet bij ons op voorraad, maar had een levertijd moeten hebben van enkele dagen, zoals aangegeven. Dan bestellen we dit product bij onze leverancier. Echter bleken de voorraadposities daar ook niet geheel up to date te zijn.

We hebben het artikel tot op de dag van vandaag ook nog niet ontvangen van onze leverancier.

Erik Doldersum
    Campodoor

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?