Klacht Campodoorshop.nl: Bestelling was op voorraad, maanden verder en nog niks ontvangen dus wil een refund

Klachtnummer
# 511384
Gebruiker
bjorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een bestelling gedaan online in september 2020 en reeds betaald. Het artikel was zogezegd op voorraad. Nu zijn we Januari 2021 en nog steeds geen bestelling ontvangen. Op de website staat in behandeling. Ik probeer via mail of telefonisch contact te krijgen maar lukt niet. Al enkele malen proberen bellen en mails verstuurd.

De oplossing

Het betaalde bedrag terugvorderen

1 reactie

  1. Auteur
    Campodoorshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer van Hoorebeke,

    Ik heb zojuist het aankoopbedrag aan u geretourneerd en de order geannuleerd. Excuus voor de gang van zaken. Het product stond niet bij ons op voorraad, maar had een levertijd moeten hebben van enkele dagen, zoals aangegeven. Dan bestellen we dit product bij onze leverancier. Echter bleken de voorraadposities daar ook niet geheel up to date te zijn.

    We hebben het artikel tot op de dag van vandaag ook nog niet ontvangen van onze leverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Erik Doldersum
    Campodoor

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen