Opgelost door Campodoorshop.nl: Campodoor betaalt mijn geld niet terug
Details
De klacht
Ik heb in augustus 2020 een achterkleptent gekocht voor mijn VW camperbus. Toen de tent niet bleek te passen op mijn camper heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf. Dit bleek heel moeilijk, na zeer veel pogingen om de juiste persoon te bereiken had ik uiteindelijk Erik aan de lijn. Met hem heb ik afgesproken dat ik de tent zou retourneren en dat het aankoopbedrag van 179,- zou worden teruggestort. Op 2 oktober 2020 heb ik de tent teruggestuurd en volgens het verzendbewijs met track en tracecode is de tent op 5 oktober 2020 om 11.02 uur bezorgd bij het bedrijf in Hoogeveen. Tot op heden heb ik echter nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Nadat ik op verzoek van Erik op 27 november 2020 een foto van het verzendbewijs heb opgestuurd heb ik ondanks meerdere mails geen reactie meer van hem ontvangen!De oplossing
Campodoor moet het bedrag van 179,- op mijn rekening stortenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.