Opgelost door Campodoorshop.nl: Campodoor betaalt mijn geld niet terug

angry Opgelost
Wil Bruno

Ik heb in augustus 2020 een achterkleptent gekocht voor mijn VW camperbus. Toen de tent niet bleek te passen op mijn camper heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf. Dit bleek heel moeilijk, na zeer veel pogingen om de juiste persoon te bereiken had ik uiteindelijk Erik aan de lijn. Met hem heb ik afgesproken dat ik de tent zou retourneren en dat het aankoopbedrag van 179,- zou worden teruggestort. Op 2 oktober 2020 heb ik de tent teruggestuurd en volgens het verzendbewijs met track en tracecode is de tent op 5 oktober 2020 om 11.02 uur bezorgd bij het bedrijf in Hoogeveen. Tot op heden heb ik echter nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Nadat ik op verzoek van Erik op 27 november 2020 een foto van het verzendbewijs heb opgestuurd heb ik ondanks meerdere mails geen reactie meer van hem ontvangen!

Campodoor moet het bedrag van 179,- op mijn rekening storten

Campodoorshop.nl
    Goedemiddag, Ik ben zeer benieuwd waar u dit naartoe verstuurd heb. Ik kan geen bericht van u vinden nadat ik u de vraag gesteld had. Wellicht kunt u het nogmaals sturen via info@campodoor.nl?

Geeft u daarbij ook uw bestel / ordernummer op, dan kunnen we dit vlot afhandelen.

Erik
    Campodoor

Wil Bruno
Waar neer hoor ik nu eens wat dit is verschikelijk..

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?