Opgelost door Campodoorshop.nl: Campodoor betaalt mijn geld niet terug

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 512314
Gebruiker
Wil Bruno
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in augustus 2020 een achterkleptent gekocht voor mijn VW camperbus. Toen de tent niet bleek te passen op mijn camper heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf. Dit bleek heel moeilijk, na zeer veel pogingen om de juiste persoon te bereiken had ik uiteindelijk Erik aan de lijn. Met hem heb ik afgesproken dat ik de tent zou retourneren en dat het aankoopbedrag van 179,- zou worden teruggestort. Op 2 oktober 2020 heb ik de tent teruggestuurd en volgens het verzendbewijs met track en tracecode is de tent op 5 oktober 2020 om 11.02 uur bezorgd bij het bedrijf in Hoogeveen. Tot op heden heb ik echter nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Nadat ik op verzoek van Erik op 27 november 2020 een foto van het verzendbewijs heb opgestuurd heb ik ondanks meerdere mails geen reactie meer van hem ontvangen!

De oplossing

Campodoor moet het bedrag van 179,- op mijn rekening storten

1 reactie

  1. Auteur
    Campodoorshop.nl
    Datum
    Goedemiddag, Ik ben zeer benieuwd waar u dit naartoe verstuurd heb. Ik kan geen bericht van u vinden nadat ik u de vraag gesteld had. Wellicht kunt u het nogmaals sturen via info@campodoor.nl?

    Geeft u daarbij ook uw bestel / ordernummer op, dan kunnen we dit vlot afhandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
    Campodoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wil Bruno
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waar neer hoor ik nu eens wat dit is verschikelijk..
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen