Opgelost door Campodoorshop.nl: Incomplete tent ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 606702
Gebruiker
Aaj Swinkels-Horsten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben in januari online een bustent gekocht bij Campodoor. Hebben deze netjes geleverd gekregen in februari. In maart op een mooie zonnige dag wilde we de tent gaan uitproberen, blijken er geen tentstokken bij geleverd. Contact opgenomen metde firma Campodoor. Vreemd, tent wordt altijd geleverd met de tentstokken in het midden was het antwoord. Heel verhaal over stagiaire die het opgestuurd had maar er niet meer werkte. Hij zal zoeken en navragen. 3 weken later, klopt stagiaire heeft laten weten dat hij de tentstokken appart wilde sturen...omdat het pakket anders te zwaar was. Eigenaar beloofd om de stokken toe te sturen. 3 weken later stokken zijn ontvangen, met Pasen uitproberen om de tent eindelijk op te zetten. Te weinig stokken geleverd dus pakket is niet compleet. Wederom contact opgenomen met Campodoor, hij snapt zelf ook niet hoe dit kan. Er gaan weer een aantal weken en telefoontjes overheen, het probleem zit volgens Campodoor bij de groothandel maar gaan er achteraan. Inmiddels komt de vakantie steeds dichterbij.... er komt een pakket binnen op 2 juli....spannend zou het dan eindelijk zover zijn....helaas. verschillende stokken maar niet de juiste kwa lengte, geen flexibele boog van glasfiber maar stalenbuis met verkeerde bocht erin. Nu zijn we er klaar mee!! We hebben laten weten dat de stokken niet kloppen en moesten de maten doorgeven. Alles op foto gezet en doorgestuurd maar ook direct deze klacht geschreven. Dit kan toch niet....we voelen ons echt besodemieterd.

Gewenste oplossing

Wij willen een compleet nieuwe tent of ons geld terug.
Geboden oplossing
Campodoor heeft de klacht doorgezet naar de importeur deze hebben aangeboden om een andere gelijkwaardige tent ervoor in de plaatste te nemen. Deze tent is wel duurder maar ipv stokken heeft deze blaasbalg. Denk je mooi op tijd een tent te kopen in januari moet je 1,5 week voordat je met vakantie gaat nog vlug naar een andere tent uitkijken. Met bijbetaling samen overeengekomen om een nieuwe tent met heel veel korting te kopen, deze is inmiddels in ons bezit.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen