Opgelost door Campodoorshop.nl: Incomplete tent ontvangen
Details
Klacht
We hebben in januari online een bustent gekocht bij Campodoor. Hebben deze netjes geleverd gekregen in februari. In maart op een mooie zonnige dag wilde we de tent gaan uitproberen, blijken er geen tentstokken bij geleverd. Contact opgenomen metde firma Campodoor. Vreemd, tent wordt altijd geleverd met de tentstokken in het midden was het antwoord. Heel verhaal over stagiaire die het opgestuurd had maar er niet meer werkte. Hij zal zoeken en navragen. 3 weken later, klopt stagiaire heeft laten weten dat hij de tentstokken appart wilde sturen...omdat het pakket anders te zwaar was. Eigenaar beloofd om de stokken toe te sturen. 3 weken later stokken zijn ontvangen, met Pasen uitproberen om de tent eindelijk op te zetten. Te weinig stokken geleverd dus pakket is niet compleet. Wederom contact opgenomen met Campodoor, hij snapt zelf ook niet hoe dit kan. Er gaan weer een aantal weken en telefoontjes overheen, het probleem zit volgens Campodoor bij de groothandel maar gaan er achteraan. Inmiddels komt de vakantie steeds dichterbij.... er komt een pakket binnen op 2 juli....spannend zou het dan eindelijk zover zijn....helaas. verschillende stokken maar niet de juiste kwa lengte, geen flexibele boog van glasfiber maar stalenbuis met verkeerde bocht erin. Nu zijn we er klaar mee!! We hebben laten weten dat de stokken niet kloppen en moesten de maten doorgeven. Alles op foto gezet en doorgestuurd maar ook direct deze klacht geschreven. Dit kan toch niet....we voelen ons echt besodemieterd.Gewenste oplossing
Wij willen een compleet nieuwe tent of ons geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.