Klacht Campodoorshop.nl: na annuleren toch 2maand later nog goederen leveren
Details
Klacht
Halverwege juni hadden wij 5 kampeerstoelen bij Campodoor besteld voor begin juli op reis te vertrekken. Na 1 weken nog steeds niets te horen naar eventuele levering toe. Kwamen we in een fysieke winkel bij ons in de buurt waren ze reeds terug op stock waren. Na veel bellen kreeg ik eindelijk een persoon van Campodoor aan de lijn, heel vriendelijk en verstond het probleem... Hij ging mijn bestelling annuleren en geld terugstorten. Ik zelf heb die zelfde dag nog mailtje gestuurd ter bevestiging van annuleren + rekening nr. Nooit gehoor van gekregen. Op gemakje op reis gegaan... Na reis nog een paar keer gebeld voor mijn geld terug te krijgen, dit ging geregeld worden. Tot ik 1sept bericht krijg dat mijn bestelling klaar staat voor verzending. Onmiddellijk gemaild dat deze niet moet verzonden worden en gebeld na veel aanhouden eindelijk een staiger aan de lijn gekregen die ging doorgeven om mij terug te bellen (nooit gebeurt)7/09 kom ik thuis van werk en staan de pakketten voor mijn deur geleverd.
Nu 2 maand later en 10 tal telefoons krijg ik nog steeds geen reactie van Campodoor voor terugsturen van de stoelen en al nog mijn geld terug te krijgen. (€520,73)
Hoop langs deze weg eindelijk eens recatie te krijgen anders dien ik Verdere stappen te ondernemen.
@campodoor voor het gemak nog eens mijn bestelnummer: 20220-02250-79948-33680
Gewenste oplossing
Retour formulier en terugstorting.Pakketten zijn nog niet opengedaan.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.