Opgelost door Campodoorshop.nl: Niet terugbetalen na annuleren van aankoop
Details
Klacht
Ik had via de webshop een zijwand gekocht (08-06-2022) voor een party shelter. Na 2 weken wachten heb ik contact opgenomen, wat erg lastig is, en werd mij verteld dat de leverancier de zijwand niet meer kon leveren. Ze zouden mijn bestelling annuleren en het geld terugstorten. Tot op heden heb ik het geld nog steeds niet terug ontvangen. Ik heb meerdere mails gestuurd en ook via het contact formulier van de website, maar helaas. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb nog wel een medewerker gesproken op 19-07 en die gaf aan dat hij het aan zijn baas zou doorgeven. Het gaat maar om een klein bedrag van €24,95 maar toch is het erg vervelend.Gewenste oplossing
Mijn aankoopbedrag terugstorten- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.