Opgelost door Campodoorshop.nl: Niet terugbetalen na annuleren van aankoop

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611773
Gebruiker
DianaHeuvelman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had via de webshop een zijwand gekocht (08-06-2022) voor een party shelter. Na 2 weken wachten heb ik contact opgenomen, wat erg lastig is, en werd mij verteld dat de leverancier de zijwand niet meer kon leveren. Ze zouden mijn bestelling annuleren en het geld terugstorten. Tot op heden heb ik het geld nog steeds niet terug ontvangen. Ik heb meerdere mails gestuurd en ook via het contact formulier van de website, maar helaas. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb nog wel een medewerker gesproken op 19-07 en die gaf aan dat hij het aan zijn baas zou doorgeven. Het gaat maar om een klein bedrag van €24,95 maar toch is het erg vervelend.

Gewenste oplossing

Mijn aankoopbedrag terugstorten
Geboden oplossing
Na nog een telefoontje werd het bedrag meteen overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen