Klacht Campodoorshop.nl: Product niet ontvangen en geen mogelijkheid tot contact

Nadine

Op 17 december heb ik 2 campingtafels besteld bij Campodoor. In verband met de corona en de drukte bij de bezorgdiensten heb ik rekening gehouden met een langere levertijd. Ik heb direct een bevestiging gekregen dat het geld goed ontvangen is en ik heb ook een mail gekregen dat de bestelling/order naar de fabrikant is gestuurd.
Nu meer dan een maand later heb ik nog geen producenten ontvangen.
Ik heb op 4 januari een formulier ingevuld via de website en ook hiervan heb ik een ontvangstbevestiging ontvangen via de mail, helaas nog niets gehoord van het bedrijf. Als ik naar het nummer bel wat op de website staat vermeld wordt er niet opgenomen en er kan geen bericht ingesproken worden. Ik heb contact gehad met mijn bank maar ik kan de 159.90 niet terug laten storten.. Ik wil de producten nog graag ontvangen maar krijg geen contact, een andere optie is om het geld terug te krijgen maar ik krijg met geen mogelijkheid contact met het bedrijf. Ik heb zeer slechte recensies gelezen waarin dezelfde klacht naar voren komt, het bedrijf lijkt het niet op orde te hebben..

Ik wil dat de producten zo snel mogelijk geleverd worden, lukt dit niet dan wil ik mijn geld terug!

Campodoorshop.nl
    Goedemiddag,

Vreemd dat u geen contact met ons krijgt en ik ben dan ook benieuwd op welke tijdstippen u gebeld heeft. We hebben in verband met Corona en de sluiting van de fysieke aangepaste contactmomenten.

We hebben de tafels besteld bij de fabrikant. Die hadden ze ten tijde van de bestelling nog in productie. Ik heb zojuist een bericht naar ze gestuurd, met de vraag wanneer deze weer beschikbaar zijn. Ik verwacht u eind van de middag te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet en excuus voor het wachten,

Erik
    Campodoor
    Nadine
    Wederom niets gehoord wat wel beloofd was in de reactie van Campodoor... ik ontvang graag mijn geld zo spoedig mogelijk retour!
    Campodoorshop.nl
    Vreemd, want we hebben u een mail gestuurd. De tafels komen eind deze week weer beschikbaar.

Nadine
Ik heb nog steeds geen mail of telefoontje ontvangen, ook geen geld retour.. Ik ben er nu wel echt klaar mee. Daarnaast lees ik hierboven een 'smoesje' met dat de producten eind van die week beschikbaar zouden komen, we zijn weer 2 weken wachten en nog niets! Ik wil per direct mijn geld retour, ik ben steeds geduldig gebleven maar dat is nu klaar. Geld per direct terugstorten AUB Campodoor!

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?