Opgelost door Campodoorshop.nl: Slechte communicatie betreft status bestelling, geen reactie op mail, facebook en telefoon
Details
Klacht
26.07: Bestelling geplaatst.28.07: Automatisch bericht. "bestelling in verwerking"
29.07: Mailing dat ik de bestelling annuleer omdat het bestelde inmiddels niet meer relevant is. Geen reactie.
04.08: Nogmaals mailing dat ik annuleer. Er komt een niet-persoonlijk bericht dat de bestelling geannuleerd is. 7 uur later komt er een bericht dat de bestelling verzonden is.
De bestelling wordt naar een PostNL punt gebracht, waar ik het door vakantie niet kan ophalen. Op 17.08 wordt het pakket weer bij Campodoor geleverd. Informatie over de bestelling, dat mijn geld terug komt is er niet.
3x gebeld hiervoor, wordt niet opgenomen.
3 mailadressen van campodoor waar geen reactie op komt. info@, webshop@, sales@
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.