Opgelost door Campodoorshop.nl: Slechte communicatie betreft status bestelling, geen reactie op mail, facebook en telefoon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 614792
Gebruiker
Vera
Datum
0 reacties

Details

Klacht

26.07: Bestelling geplaatst.
28.07: Automatisch bericht. "bestelling in verwerking"
29.07: Mailing dat ik de bestelling annuleer omdat het bestelde inmiddels niet meer relevant is. Geen reactie.
04.08: Nogmaals mailing dat ik annuleer. Er komt een niet-persoonlijk bericht dat de bestelling geannuleerd is. 7 uur later komt er een bericht dat de bestelling verzonden is.
De bestelling wordt naar een PostNL punt gebracht, waar ik het door vakantie niet kan ophalen. Op 17.08 wordt het pakket weer bij Campodoor geleverd. Informatie over de bestelling, dat mijn geld terug komt is er niet.

3x gebeld hiervoor, wordt niet opgenomen.
3 mailadressen van campodoor waar geen reactie op komt. info@, webshop@, sales@

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Ben blij dat het geld teruggestort is. Over de website en bedrijf ben ik niet tevreden. Een webshop hoort te werken en een klantenservice bereikbaar te zijn. Mocht de webshop doorgaan, hoop ik dat ze hun beleid flink aanpakken
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Campodoorshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen