Opgelost door Campolife.nl: oneens aflevering caravan waardoor nieuwe caravan hele winter buiten gaat staan

reneadrie55

12 juli 2014 caravan Dethleff besteld met als oplevering voorjaar/mei 2015,. 6 nov 2014 gebeld dat de caravan op transport staat en of we deze eind nov kunnen komen ophalen, zo niet dan staat onze caravan van nov 2014 tot mei 2015 buiten. Verantwoordelijk wordt in onze schoenen geschoven zoals aanbetaling 9000 euro, verzekering van caravan van nov tot mei 2015, geen eigendomsbewijs, kenteken 2014 ipv 2015. Wij vinden dit niet kunnen en was niet de afspraak. Het is ons ook niet verteld dat caravan ook eerder kon komen, want dan hadden wij zeker geen contract getekend. Op contract staat duidelijk aflevering mei 2015 door beide partijen ondertekend.

Wij willen kosteloos van ons contract af omdat we dgeen goed gevoel meer hebben bij Campolife

Campolife.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

reneadrie55
    Wij hebben een goed gesprek gehad en ziijn zeer tevreden over de afhandeling van onze klacht. Campo heeft ons een goede oplossing geboden.