Klacht Campusshop.nl: Geen garantie en geen zorgeloos leren!

Klachtnummer
# 65447
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar augustus een Lenovo laptop van € 700,00 gekocht bij Campusshop mede vanwege het Zorgeloos leren. Een student kan immers zijn laptop niet missen.
Nu zijn er twee losse toetsen op het toetsenbord. Ik bel naar Campusshop en krijg te horen dat losse toetsen niet onder de garantie vallen omdat "dit nooit voorkomt" en dat het daarom gebruikerschade is. Omdat dit niet onder garantie valt, geldt ook Zorgeloos leren niet. De laptop kan opgestuurd worden maar de kosten zijn voor eigen rekening.
Ik ben het hier niet mee eens en neem contact op met Lenovo. Hier krijg ik te horen dat toetsen niet los horen te gaan, ook niet ondanks veelvuldig gebruik. Ik kan de laptop kosteloos opsturen naar Lenovo en hij zal gerepareerd worden. Maar dan ben ik hem wel minimaal drie weken kwijt.
Campusshop onttrekt zich aan zijn verplichtingen en verklaart doodleuk dat garantie niet van toepassing is,.

Gewenste oplossing

Ik heb recht op garantie bij de winkel waar ik iets koop en ik hoef niet aan te kloppen bij de producent. Bovendien verklaart Lenovo dat het wel onder garantie valt.
Daarom kosteloos repareren van de laptop en gedurende de reparatietijd een vervangende laptop, conform Zorgeloos leren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Campusshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen