Opgelost door Campusshop.nl: laptop functioneert niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 571573
Gebruiker
H.Turin
Datum
4 reacties

Details

Klacht

laptop functioneert niet en al anderhalf jaar aan het lijntje gehouden. Telefonisch slecht bereikbaar . Wij gaven ons nichtje geld en ondernemen nu actie

Gewenste oplossing

Escalatie aanvragen bij de leverancier zodat mijn nichtje een laptop krijgt die wel functioneert
Geboden oplossing
De computer mag niet beschadigd zijn en krijgt een stresstest, maar de klacht is nu juist dat hij niet goed functioneert. We wachten het af, het is dus nog niet opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste A. Turin,
    Bedankt voor uw bericht. Wij zijn al enige tijd in gesprek met uw nichtje, wij hebben haar gister weer een mail toegezonden. Wij gaan er vanuit dat er een goede oplossing zal komen.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Team Paradigit
  2. Auteur
    H.Turin
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste Hans en Annelies,
    We gaan ons best doen om dit tot een goed einde te brengen!

    Groet, Simone
    Team Paradigit
  4. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste Hans en Annelies,
    Wij zijn nog steeds bezig met deze case. We zullen verder contact opnemen met uw nichtje zodra wij uitsluiting hebben.

    Groet, Simone
    Team CampusShop

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen