Klacht Campusshop.nl: Laptop met krassen geleverd gekregen.

Klachtnummer
# 559076
Gebruiker
veetje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vorige week een laptop gekocht voor onze dochter van 549 euro. Onze dochter kwam om 16 uur uit school en pakte hem uit. Blijkt dat er 2 krassen/krasjes in het beeldscherm zitten. Gelijk naar Campusshop gebeld; geen gehoor. Mail gestuurd. Daar kwam vrijdag een reactie op dat het niet geaccepteerd werd. evt. konden we op deze mail reageren met foto's. dan zou het weer opnieuw in behandeling genomen worden. Dus dat gelijk gedaan; ondanks vragen nu nog steeds geen reactie gehad; ook telefonisch erg slecht bereikbaar. We snappen dat er soms wat tijd overheen gaat om een klacht te beoordelen maar dit is al ean heel aantal dagen; dat zou niet nodig moeten zijn lijkt ons.
In de voorwaarden staat dat als je een beschadigd toestel retour stuurt je 25% mindering van aankoopbedrag terug gestort krijgt; dat is geen optie dus. Voelt ook niet goed trouwens. Maar hij is wel zo binnen gekomen. Dus we willen hem gewoon graag terug sturen. En liefst gewoon geld terug. Dit wekt allemaal geen vertrouwen. Helaas.

Gewenste oplossing

Een retourticket toegestuurd krijgen en het volledige aankoopbedrag terug storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste M.H. van Ee,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat er krasjes aanwezig waren op de laptop. In uw factuur zie ik dat er een nieuw exemplaar naar u verstuurd is, zoals wij vanuit de leverancier hebben ontvangen.

    Normaliter reageren wij sneller, echter is het door de drukte niet gelukt om uw e-mail eerder te beantwoorden. Wij zullen vandaag nog een reactie sturen op uw e-mail met foto's.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Reina van Campusshop
  2. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste M.H. van Ee,

    Ik heb zojuist de status van uw retour bekeken en zie dat er een fout is gemaakt vanuit onze kant.
    Normaliter wordt er bij een DOA omgeruild. Mijn collega heeft over het hoofd gezien dat er een terugbetaling uitgevoerd diende te worden en heeft een omruiling aangemaakt. Helaas is dit niet meer tegen te houden en gaat vanavond de deur uit.

    Graag wil ik u verzoeken het pakket te weigeren aan de deur of in ontvangst te nemen en opnieuw een retour aan te melden (dit wil ik ook eventueel voor u doen).

    Zodra de order retour is, kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Reina van Campusshop

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen