Klacht Campusshop.nl: Laptop met krassen geleverd gekregen.
Details
Klacht
Vorige week een laptop gekocht voor onze dochter van 549 euro. Onze dochter kwam om 16 uur uit school en pakte hem uit. Blijkt dat er 2 krassen/krasjes in het beeldscherm zitten. Gelijk naar Campusshop gebeld; geen gehoor. Mail gestuurd. Daar kwam vrijdag een reactie op dat het niet geaccepteerd werd. evt. konden we op deze mail reageren met foto's. dan zou het weer opnieuw in behandeling genomen worden. Dus dat gelijk gedaan; ondanks vragen nu nog steeds geen reactie gehad; ook telefonisch erg slecht bereikbaar. We snappen dat er soms wat tijd overheen gaat om een klacht te beoordelen maar dit is al ean heel aantal dagen; dat zou niet nodig moeten zijn lijkt ons.In de voorwaarden staat dat als je een beschadigd toestel retour stuurt je 25% mindering van aankoopbedrag terug gestort krijgt; dat is geen optie dus. Voelt ook niet goed trouwens. Maar hij is wel zo binnen gekomen. Dus we willen hem gewoon graag terug sturen. En liefst gewoon geld terug. Dit wekt allemaal geen vertrouwen. Helaas.
Gewenste oplossing
Een retourticket toegestuurd krijgen en het volledige aankoopbedrag terug storten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.