Opgelost door Campusshop.nl: Laptop na 22 dagen nog steeds niet binnen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 392552
Gebruiker
Jasin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 september een laptop besteld en is nog steeds niet binnen... elke dag krijg ik weer een nieuw mailtje dat mijn bestelling is vertraagd...

De oplossing

Ik wil mijn laptop, en iets voor het langen wachten...

2 reacties

  1. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste Jasin,

    Wij begrijpen dat je niet tevreden bent over de service. De levering is van de laptop is helaas meerdere malen uitgesteld door de leverancier. Het toestel is nieuw in het assortiment en nog erg moeilijk leverbaar. Onze inkoper is er hard mee bezig om de voorraad zo snel mogelijk binnen te krijgen. Op dit moment kunnen wij helaas niet zeggen wanneer de voorraad binnen komt en zullen we je via de e-mail op de hoogte houden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Reina
    CampusShop Klantenservice
  2. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jasin,

    De voorraad is gisteren binnen gekomen en het pakket is onderweg voor uitlevering.
    Onze excuses voor de vertraging.

    Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Reina
    CampusShop Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jasin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had keuze uit een laptop hoes een muis of een verzekering voor 3 jaar. Top bedrijf!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?