Opgelost door Campusshop.nl: Levering van laptop duurt te lang.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 619864
Gebruiker
Sebastian Hoogendijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn laptop is eind juli kapot gegaan en is opgestuurd want het had garantie. Na een maand kreeg ik te horen dat het niet te repareren was en dat ik een vervangend toestel zou krijgen zonder extra kosten. Ik zit nogsteeds op het toestel te wachten

Gewenste oplossing

Vervangend toestel regelen van dezelfde of meerwaarde.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Campusshop.nl
    Datum
    Beste S. Hoogendijk,
    Via de mail heeft u ook contact met ons gehad. Het vervangende toestel dat is aangeboden is door vertraging nog steeds niet leverbaar. Dit heeft te maken met de tekorten op de markt en wereldwijde transport vertraging. Reeds heeft u aangegeven dan graag uw geld terug te ontvangen. Dit hebben wij voor u in orde gemaakt. Binnen 5 werkdagen zal het geld weer op uw rekening staan.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Team CampusShop

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen