Klacht Campusshop.nl: Product nog steeds niet ontvangen

BlauweWasbeer#818

Woensdag avond een laptop besteld zou donderdag overdag worden bezorgd later werd dit tussen 18.00 en 21.00 maar ook op dit moment werd er niks bezorgd. Kijk ik opnieuw naar de mail met de bezorg status staat er dat de verzending 1 a twee dagen vertraging heeft ondertussen is het zaterdag en heb ik nog steeds geen laptop. Elke keer komt er een bezorg moment te staan welke later weer weg wordt gehaald. Momenteel staat planning wordt gemaakt. Ik heb de laptop sinds vandaag gewoon nodig voor school. Als je op woensdag iets besteld met de belofte volgende dag in huis dan mag je toch verwachten dat je hem voor het weekend in huis hebt. Ook erg slechte communicatie want ik weet niet waar het mis gaat en wanneer ik mijn pakket kan verwachten. Waardeloze communicatie van campushop. Had DHL al gemaild maar deze zeiden dat ik bij campushop moest zijn. Heb campushop vrijdag ook al gemaild maar heb daar ook niks van weer gehoord.

Ik wil weten wanneer ik mijn laptop kan verwachten waarom het zolang heeft geduurd en ik wil een compensatie omdat ik zo lang moet wachten op mijn laptop.

Campusshop.nl
    Beste meneer Kippers,

We hebben op dit moment een onderzoek laten starten bij DHL, ik hoop hier morgen meer informatie over te kunnen geven via de e-mail welke u afgelopen vrijdag heeft verstuurd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Kai
    CampusShop Klantenservice
    BlauweWasbeer#818
    Ondertussen is het donderdag en heb ik meer dan een week na mijn bestelling nog steeds geen laptop ontvangen. Ik verwacht zoals ik ook gisteravond via de mail al had aangegeven dat mijn laptop deze week nog binnenkomt als het onderzoek nog niet is afgerond sturen jullie maar een nieuwe en dan handelen jullie het na die tijd maar met DHL af. Nu maken jullie van jullie probleem mijn probleem. Ik volg de studie HBO ICT en heb hiervoor een krachtige laptop nodig momenteel bouw ik gewoon een achterstand op ten opzichte van mijn klasgenoten. Ik hoor graag van jullie
    Campusshop.nl
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben een herlevering ingezet en vandaag gaat uw order de deur uit. Na 22:00 uur ontvangt u de track en trace gegevens om uw pakket te volgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Reina
    CampusShop Webcare

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?