Klacht Campusshop.nl: Twee keer kapotte laptop - Uitzondering?

Marinka5417

Ik had een hp probook gekocht welke na 1,5 week stuk was door een volgens Campusshop hardware matig probleem. Om die reden en ik nog in de doa periode zat, kreeg ik gratis een nieuwe laptop mee. Tweede ronde, tweede kans. Deze laptop had ook al snel ietwat problemen, maar bij paradigit zeiden ze dat ik de updates moest doen. Dit hielp even tot ik de laptop bijna een maand had. Zelfde probleem. Fabrieksinstellingen terugzetten werkt wederom niet. Kortom, zelfde liedje. Maar omdat hij nu een maand oud is, moet hij gemaakt worden via de campusshop. Dit zie ik niet zitten omdat ik geen vertrouwen heb in de laptop. Dit snapten ze bij campusshop niet. Gelukkig wel bij Paradigit maar omdat ik geen doos meer had kon hij hem niet terugnemen. Vandaag zou ik gebeld worden over hoe en wat. Geen gehoor.. Vervolgens ga ik langs en blijkt dat ze nu toch vinden dat ik hem op moet sturen, ondanks dat ze mijn speciale situatie begrijpen.

Ik wil mijn geld terug van de laptop. Ik heb geen vertrouwen meer in dit type laptop. Bij de campusshop zeiden ze nog dat bij uitzonderlijke gevallen er wel wat buiten de regels gewerkt kan worden maar dat deze opgestuurd moet worden. Mijn situatie lijkt mij toch wel een uitzonderlijk geval. Gevalletje productie fout oid. Ik vind het ook frappant dat Paradigit en. Campusshop doen alsof het losse partijen zijn maar het is gewoon een onderdeel van Paradigit. Ik wil mijn geld terug zodat ik uit kan zoeken welke laptop wel langer dan een maand mee zal gaan zonder enige problemen, wat mij geen hoge eis lijkt.

Campusshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Campusshop.nl?