Klacht Campz.nl: Campz communiceert slecht en lost probleem niet op

Klachtnummer
# 282366
Gebruiker
M.A.R. Peperkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een Eureka tent bij Campz gekocht. De eerste bleek ondeugdelijk afgewerkt. We hebben de tent moeten terug sturen en hebben een nieuwe ontvangen. Deze bleek bij het eerste keer kamperen in de regen diverse plaatsen te lekken. We hebben toen aangegeven ons geld terug te willen, aangezien we geen vertrouwen meer in de tent hadden. We hebben toen de tent wederom moeten terug sturen. Toen hoorden we weken niets en ineens kregen we de tent weer terug, “gerepareerd” maar niet op de plek waar hij lekte. We hebben toen de tent wederom terug gestuurd met het verzoek ons geld terug te krijgen. Inmiddels horen we alweer ruim een maand niets van Campz. Zowel de service als communicatie is beneden peil.

De oplossing

Terugbetaling aankoopbedrag en excuses voor de gang van zaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Campz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Campz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen