Opgelost door CanadaTrips.eu: Te veel betaald voor het regelen van een ETA

content Opgelost
Delame

Voor mijn reis naar Canada samen met mijn zoon moest ik een Eta aanvragen.
Via radar gehoord dat je goed moest opletten op welke site je dit deed.
Voor mijn zoon moest ik er ook 1 aanvragen. Ik had goed gekeken dacht ik of ik de goed site had. Nu blijkt dat ik voor mijn Eta toch op een ander site was dan die voor mijn zoon. Ik heb 90,74 euro betaald, voor mijn zoon 4,84 euro.

Ik probeer nu telkens de website te benaderen, maar kan geen ETA meer aanvragen via hen.

teveel betaalde bedrag terug krijgen

Wij vinden dat CanadaTrips.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Delame

Ik heb via de website opnieuw een klacht ingediend, waarna ik in eerste instantie een reactie kreeg dat alles duidelijk vermeld stond op hun website, dat ze de dienst geleverd hadden en ik akkoord gegaan was met de voorwaarde.
    Toen ik in een reactie aangaf dat ik juridische stappen zou ondernemen en hun slechte service breed onder de aandacht van het publiek zou brengen, kreeg ik een paar uur later een SMS bericht én een mail.
    Hierin verzekerden ze me dat ze het totale bedrag terug hadden gestort op mijn rekening en ik dit binnen 10 tot 12 werkdagen zou ontvangen. We wachten af tot 25 juli.

Delame
Ze hebben $99,- terug gestort op mijn rekening. De kosten voor de ETA hebben ze niet in rekening gebracht, deze is nog steeds geldig. Er zit een koersverschil van ongeveer €1,80 in. Dit neem ik voor lief aangezien dit bedrag lager is dan de daadwerkelijke kosten van een ETA. Jammer dat je flink moet dreigen met juridische stappen om je gelijk te halen. Anderen die dat niet doen hebben gewoon pech gehad. Bedankt voor uw interventie. Vriendelijke groet, Carla de la Haye

Ook een klacht indienen over CanadaTrips.eu?