Klacht CanalDigitaal: 100 Euro retour na 4 betalingen?!?

Bjørn Koolen

Daar ik geen gebruik kan maken van kabel TV zoals b.v. Ziggo, heb ik helaas satelliet-TV moeten aanschaffen. Daar CanalDigitaal met een mooie aanbieding kwam met 100 euro retour NA de 4e afschrijving van abonnementskosten, ben ik hierop ingegaan. Nu NA 6 maanden later en veel telefoontjes heb ik nog steeds geen 100 euro retour ontvangen op mijn rekening. Dus weer zo'n aanbieder die zijn beloftes tegenover de consument NIET nakomt. Als je de mensen aan de telefoon krijgt en een abonnement afsluit zijn ze aardig en behulpzaam, maar als de tijd zover is voor de uitbetaling, moet je weet ik wie niet inschakelen om het beloofde te mogen ontvangen. Mocht ik het over moeten doen, dan had ik verder gezocht naar een aanbieder die wel zijn woord houdt. Diep treurig CanalDigitaal!!!

Graag zou ik de beloofde 100 euro zo spoedig mogelijk op het door hun bekende rekeningnummer gestort willen zien, met een eventueel excuus.

CanalDigitaal
    Geachte heer Koolen, Bedankt voor uw bericht. Wij gaan voor u uitzoeken waarom u dit bedrag nog niet terug heeft mogen ontvangen. U hoort spoedig van ons. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    CanalDigitaal
    Geachte heer Koolen, Het Cashback bedrag staat op onze planning om uitgekeerd te worden. Wij verwachten dat u deze binnen 4 tot 6 weken op uw rekening gestort krijgt. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    Bjørn Koolen
    Er is beloofd dat er NA de 4e betaling overgegaan wordt tot Cahback. Ik heb in juni mijn eerste betaling gedaan, juli, augustus en september zijn de volgende betalingen geweest. Nu 2 maanden NA mijn 4e betaling wil ik graag de Cashback ontvangen zoals beloofd is en OOK op het contract staat vermeld. Alles wat u bovenstaand schrijft in uw reactie is NIET volgens afspraak. Ik houd mij netjes aan de betalingen en u negeert de afspraken wat niet klopt! M.v.g. Bjørn Koolen.
    Geachte heer Koolen,
    Het bedrag staat klaar om overgemaakt te worden. Hier gaat nou eenmaal deze periode overheen omdat dit helaas in uw geval niet goed is gegaan. Wij willen u verzoeken om uw geduld.
    Mocht u een bezwaar in willen dienen dan kunt u dit schriftelijk aangeven. CanalDigitaal
    Postbus 444
    1200 JJ Hilversum
    Webcare Team CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?