Opgelost door CanalDigitaal: 3 euro verhoging voor ongewenst Fox sport

content Opgelost
Curnow

Op 2 januari 2018 ik heb Canal digitaal gebeld met het verzoek om mijn basis HD pakket naar het alternatieve start HD pakket over te zetten. Dit naar aanleiding van het 3 euro per maand verhoging voor de ongewenst toevoeging van Fox sport canal. De medewerker van canal digitaal vertelde mij dat het verzoek moest voor 1 januari ingediend worden en dat het nu niet meer mogelijks is om het pakket over te zetten. Ik moet nu zelf in de gaten houden wanneer het nieuwe Start HD pakket beschikbaar is, en dan het zelf aanpassen, dit kan ook nog enkele maanden duren, dan blijf ik tot die tijd met de extra kosten voor een pakket dat ik helemaal niet willen hebben.
Het was voor mij door canal digitaal niet duidelijk gemaakt dat het verzoek moest voor 1 januari ingediend worden. En over coulance gesproken ?

Mijn Basis Hd pakket alsnog overzetten naar Start HD pakket

CanalDigitaal
    Ik heb zojuist telefonisch met u de oplossing besproken. Ik ben blij dat we elkaar alsnog tegemoet hebben kunnen komen.

dhr. E.B. van Engelenburg
    Canal Digitaal
    Curnow
    Bedankt CanalDigitaal voor de snelle reactie.
    Ik zou graag de inhoud van ons telefonisch afsprakken apart op mijn email ontvangen.

Curnow

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?